FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

Czy chcąc dokonać zakupu w sklepie, muszę założyć konto?

Nie ma konieczności zakładania konta. Zakupy można zrobić jako Gość. Ważne jednak, że zakładając konto, Twoje zamówienia są zliczane, a po osiągnięciu odpowiedniego pułapu, otrzymasz rabat w ramach programu lojalnościowego. 

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Tak. Przyjmujemy także zamówienia telefonicznie. 

Co oznaczają dane liczbowe przy nazwie produktu?

Przykładowo: OWALNY KOSZYK BAMBUSOWY 15x17x20h cm: pierwszy wymiar to długość, drugi – szerokość, a trzeci – wysokość. Wszystkie koszyki są mierzone po górnej, zewnętrznej krawędzi. 

Co oznacza status PRODUKT CHWILOWO NIEDOSTĘPNY?

Jeśli w prawym górnym roku w karcie produktu widnieje informacja PRODUKT CHWILOWO NIEDOSTĘPNY oznacza to, że stan magazynowy takiego produktu jest równy 0, nie można go zamówić, ale na pewno pojawi się jeszcze w naszej ofercie sprzedażowej po dostawie. Jeśli chcesz uzyskać informację o jego dostępności, prosimy kliknąć: POWIADOM MNIE KIEDY BĘDZIE DOSTĘPNY. Po dostawie otrzymasz od nas informację mailową o uzupełnieniu stanu magazynowego produktu. 

Gdzie mogę podać informację, jaki kolor produktu bądź jego wzór wybieram? 

Takie informacje, jak: wybrany kolor produktu, czy model można zawrzeć w polu „KOMENTARZ DO ZAMÓWIENIA” lub wysłać tę informację mailowo: sklep@koszyki.net.pl 

Czy mogę przyjechać i na miejscu, w siedzibie firmy, kupić interesujące mnie produkty?

Jesteśmy firmą wysyłkową i nie prowadzimy sprzedaży detalicznej w firmie.

Czy mogę osobiście odebrać zamówione przez Internet produkty?

Oczywiście, jest taka możliwość. Warunkiem koniecznym jest uprzednie złożenie zamówienia (na www.koszyki.net.pl, mailowo, bądź telefonicznie) co najmniej dwie godziny przed planowanym odbiorem produktów. 

Gdzie mogę odebrać zamówiony towar?

Miejsce odbioru zamówienia to siedziba naszej firmy TIN TOURS mieszcząca się przy ul. Daszyńskiego 63 w Brzeszczach od pon. do pt. w godz. 7-16.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Zamówienia złożone do godz. 8 (w przypadku wysyłki pobraniowej lub zapłaconej poprzez system PayU) są realizowane jeszcze w tym samym dniu. Zamówienia złożone po godz. 8 przechodzą na kolejny dzień roboczy lub – jeśli wybrany sposób płatności to przelew tradycyjny – po odnotowaniu płatności na naszym wyciągu bankowym. 

Kiedy paczka zostanie wysłana?

Czas wysłania paczki zależy od sposobu płatności za zamówienie:

  • paczka pobraniowa - wysyłka w ciągu 24h od daty złożenia zamówienia (tyczy się dni roboczych)
  • płatność PayU - zazwyczaj w ciągu 24h od daty złożenia zamówienia (tyczy się dni roboczych)
  • tradycyjny przelew bankowy - po odnotowaniu płatności na naszych wyciągach bankowych (zazwyczaj ok. 2 dni roboczych)

Kiedy otrzymam przesyłkę?

Kurierzy DHL dostarczają paczki w ciągu 24h od daty wysłania przesyłki, Poczta Polska – w ciągu dwóch dni roboczych. W okresach przedświątecznych podane terminy mogą się wydłużyć. 

W jakich godzinach mogę skontaktować się z konsultantem?

Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 7-16.

Czy jako adres dostawy mogę wskazać adres zagraniczny?

Tak. Aby ustalić koszt wysyłki zagranicznej, prosimy o kontakt mailowy: sklep@koszyki.net.pl lub telefoniczny pod nr telefonu 032/2110250 wew. 23 lub 25 .

Co to jest e-przesyłka?

E-przesyłka to usługa Poczty Polskiej – najtańsza forma wysyłki, jaką oferujemy. To przesyłka kierowana do wskazanego w zamówieniu urzędu pocztowego / na stację Olren, do kiosku / saloniku Ruch, do sklepu Żabka lub FreshMarket. 

Czy mogę zwrócić zamówione produkty?

Zgodnie z prawem konsumenta, zakupione w Internecie produkty można zwrócić do 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny na własny koszt. Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania i być zniszczone. Powinny zostać zwrócone w oryginalnych opakowaniach.

Kiedy otrzymam pieniądze za zwrócony towar?

Zwrot pieniędzy następuje do maksymalnie 14 dni od daty otrzymania przez naszą firmę zwrotu.

Co muszę dołączyć do paczki?

Do paczki ze zwracanym towarem należy dołączyć wypełniony formularz odstąpienia – dostępny na naszej stronie w zakładce (wraz z podanym numerem konta) oraz dowód zakupu. Ważne, aby w formularzu znalazł się numer konta, na które przelejemy należność.

Jaką kwotę przy zwrocie towaru otrzymam?

Jeśli towar jest nieuszkodzony i nie nosi śladów użytkowania, zwrócona zostanie cena towaru oraz równowartość najtańszej dostępnej w ofercie formy wysyłki. 

Czy produkty zakupione na fakturę mogę zwrócić?

Zwroty zakupów na fakturę nie są przyjmowane. Więcej informacji na ten temat w zakładce WYMIANY / ZWROTY / REKLAMACJE  

Jak wygląda procedura reklamacyjna?

Jeśli chcesz zareklamować otrzymany towar, prosimy o przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego na adres sklep@koszyki.net.pl oraz dołączenie zdjęć wadliwego produktu.